Oppgavefordeling på Melhus-cup 4.november

Postet av Melhus IL - Håndball den 1. Nov 2012

Alle har fått minimum èn oppgave i forbindelse med minihåndballturneringa vi arrangerer.

SEKRETARIAT:

I HALLEN:   

I GANGEN: (Vaktbua)

Rino Johansen  kl. (0900 til 1300)    

Rune Krokstad kl. (0900 til 1300)

Thor Øyvind Ludvigsen (1300 til kl 1800)

Ole Anton Sæteraas kl. (1300 til 1800) Oppgaver:

- Speaker/følge tiden. (blåse i gang / av kampene) - Gi støtte til dommerne.

- Gi inf ved behov.

Per Tømmervold  (Samarbeid med tilsynsvakt) Håvard Duesten (Er med til han må være barnevakt)

Bård Bjerksetmyr (Samarbeid med tilsynsvakt)
Oppgaver:

- Ansvar for å fylle etter dopapir og å holde øye med toalettene etc.

- Infoskranke for lag og publikum blir vaktbua.

- Motta laglister som leveres til premieutdeling.

- Fordele garderober på tavlen.

             

                                              
KAMPOPPSETT:

Ansvarlig.

Håvard Duesten

Oppgaver:
- Ta imot påmelding
- Kampoppsett
- Send ut til alle lagene så fort som avklart

- Kopierer en del kampoppsett



PREMIEUTDELING:

 

Ansvarlig

Øyvind Haugen

 

Eskild Brede kl (10.30 til kl 1430)

Erik Langørgen kl 10.30 til kl 1430)

Sjon Solstad kl (1430 til kl 1830)

Jan Arne Wike kl (1430 til kl 1830)

Oppgaver:

Premieutdeling foregår etter lagenes siste kamp.  I de tidsrom det ikke er premieutdeling skal dere hjelpe sekretariatet med å holde øye med toalettene og rengjør i hallen.



SPONSOR:


Kristin Welschinger

Oppgaver:

        Skaffe 3 hovedsponsorer, en til hver bane

        Avtal henting av plakater og betaling
Undersøk evt. sponsing til kjøkkenet (samarbeid med innkjøpsgruppen)

 

 

DOMMERE(kampveiledere):

 

Ansvarlig

Jan Arne Wike

 

(Jan Arne setter opp dommere. Det sjekkes med jenter 98 om dem stiller som dommere først på dagen. Deretter benyttes voksne som kjenner reglene eller har litt kjennskap til håndball)

Det må gis beskjed snarest hvis det blir problemer med dommere. Det må da komanderes :-) )

 

- Gjennomgang av regler, samt veiledning, 15 min. før første kamp. 
- Alle dommere skal stille i innesko og passende antrekk. 
- Fløyte, for de som ikke har, utleveres i hallen. 
- Ved behov for en liten pause har vi «reserve». 



KJØKKEN;

 

Ansvarlig

Mona Trotland og Gry Hege Rønning


0800 – 1130                Else Solstad, Anne Berit Bjerkenås, Grete Øien Skåre,
                                   Monika Rånes, Trude Wagnild, Hege Gaustad
1130 – 1500                Elena Bucur, Kari Oterholm, Claudia Wisnewik,
                                   Marit Eid, Ingunn Henden, Marte Støland
1500 – slutt                Sverre Berg, Sama Ramadan, Ann Merete Trøan,
                                   Oddny Langørgen, Anne Jorun Bendiksen, Anne Bjørgum

Oppgaver:  Koke kaffe, smøre opp toast med smør/skinke/ost, steke vafler, skjære opp kaker i passe biter, varme opp pølser, skjære opp frukt som legges i beger, m.m.  Vareutsalg.

 

Bytting av vakter skjer innbyrdes på kjøkkenet.

 

 

INNKJØPSGRUPPEN:


Mona Trotland og Gry Hege Rønning.

Oppgaver:

- Ansvarlig for innkjøp til kjøkkenet.  Fordeler vakter på kjøkkenet.  Kontakt Coop Extra.

- Ansvar for prisliste og plakat «Kantine».

- Ansvar for å handle inn ekstra varer ved behov gjennom cupdagen (vanskelig pga søndag).

 

 

ORGANISERING AV HALLEN:

Lørdag ettermiddag kl 17.

Alle ansvarlige møter for å sjekke sine oppgaver.

Alle som møter må hjelpe kjøkkenet med transport/bæring av varer.


Per Tømmervold og Bård Bjerksetmyr sørger for mål og rigging.

Oppgaver:

        Sjekke at alle målene i Melhushallen er i orden, samt avtale med vaktmester i Horghallen om evt henting av mål som må lånes.

        Sette opp og SIKRE målene i hallen med tau og sandsekker.

Henge opp plakater som markerer baner fra 1 – 3.
- Avklare med tilsynsvakta i Melhushallen på kampdagen at hallen blir låst opp og disponibel senest kl.0730.

 

Parkering.

 

Det sørges for at det parkeres fornuftig på parkeringsplassene.

Parkering ved hallen, videregående og Rema kan nok benyttes.

Kritiske øyeblikk er ca 1 time før hver pulje vedr kampoppsett.

 

Prestmo kl 1000 til kl 1500

Burde ha hatt med seg en til.

 

Lodd.

 

Ansvarlig.

Brede

 

Til loddsalg så benyttes det unger, Flere foreldre har unger som er født i 2001 .

Premier hentes ut i vaktbua

Randi Ludvigsen sørger for å iverksette ungene.

 

 

Tilsynsvakt:

 

Per Tømmervold kl 0730 til kl 1100

Karin Kolstad kl 1100 til kl 1400

Bård Bjerksetmyr/Cecilie Flottorp kl1400 til kl 1900          

 

 

ALLE:


NB !!
  Alle foreldre tar med en skuffkake hver!!

         Alt betales av de enkelte. De som hjelper til får gratis kaffe.

 

Vakt på sekretariat og kjøkken møter kl.07.30!  Utover dagen må man møte minimum 15.minutter før vakt.

Foreldre må selv ta ansvar for å bytte vakter eller skaffe stedfortredere.

Siste skift hjelper til med rydding og vask.

        

         De som ikke finner navnet sitt må sjekke dommer oppsettet.

         Hvis ingen har fått en oppgave så ta kontakt:

         Bård Bjerksetmyr. 90895388


 


Kommentarer

Logg inn for å skrive en kommentar.