Treninger
Postet av Melhus IL - Fotball den 25. nov 2010
Hei. Vi avslutter nå treningene for i år. Følg med på denne siden, regner med og starte opp igjen i februar 2011. GOD JUL OG TAKK FOR I ÅR.
Logg inn for å skrive en kommentar.