Treninger i c-bygget.
Postet av Melhus IL - Fotball den 7. nov 2012
Hei. vi starter opp med treninger i c-bygget hver søndag kl 15.25- 17.00. Oppstart 11 november.
MØT OPP GUTTER !
Ole Anton.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Postet av Melhus IL - Fotball den 7. nov 2012
Hei. vi starter opp med treninger i c-bygget hver søndag kl 15.25- 17.00. Oppstart 11 november.
MØT OPP GUTTER !
Ole Anton.
Logg inn for å skrive en kommentar.