Melhus Idrettslag benytter Hoopit for medlemssystem, og med tilhørende funksjonalitet som:
banekalender, klubbhuskalender, aktivitetsplanlegging pr avdeling man er medlem av, betalingsløsning for treningsavgift/medlemskontingent, politiattest og kommunikasjonsplattform for intern kommunikasjon for styrer, lag og utvalg.
Systemet dekker løsningen for tidligere medlemssystem og evt Facebook/Spond. Men det er ingen krav for å slutte å bruke Spond som kommunikasjonssystem inntil videre, men da må man føre dobbelt siden medlemsregistreringen er knyttet til Hoopit.
Hvis du er nytt medlem eller ønsker å være tilknyttet flere avdelinger i Melhus idrettslag registrerer du deg i Hoopit ved å følge denne lenken:
https://admin.hoopit.io/melhus-idrettslag-735223
Trykk på ditt «lag» og vipps så er du inne :)
Spørsmål?
Du kan sende mail til post@melhusil.no eller kontakte ansvarlige for avdelingen du er eller ønsker å være tilknyttet.
Tips: Bruk også chattefunksjonen i Hoopit og se «Spørsmål og svar – Hoopit» på denne lenken: https://support.hoopit.io/nb/?fbclid=IwAR04bQ7pYMo_2XHaCn9RGNj0VPnVrcVdczt6HClJBVe0W0rCZrpBAfYPKgQ
Velkommen til Melhus Idrettslag og Hoopit!
Årsmøtet avholdes 15.februar kl 19:00 på Microsoft Teams.
Saker som et medlem ønsker behandlet på årsmøtet, må sendes styret senest 01.februar 2022 til melhusallidrett@gmail.com. Det ønskes at vedlagte mal brukes.
Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet på www.melhusil.no og lenke via våre Facebook-sider.
For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Melhus Idrettslag i minst én måned, fylle minst 15 år i det kalenderåret årsmøtet avholdes, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Melhus Idrettslag. Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.
Årsmøtet i Melhus allidrett blir avholdt digitalt gjennom Microsoft Teams.
Se lenke for informasjon om digitale årsmøter som Melhus Idrettslag følger: https://www.idrettsforbundet.no/tema/koronavirus/digitale-arsmoter/
For mer informasjon om årsmøte se Melhus Idrettslags lov. Ved spørsmål som gjelder årsmøtet, kan leder i Melhus allidrett, Lasse Børgersen, kontaktes på telefon 41626581 eller e-post melhusallidrett@gmail.com
Velkommen til årsmøte
Med vennlig hilsen Styret i Melhus allidrett
Vedlagte filer til årsmøtet:
Velkommen til årsmøte i allidrett 2022.pdf
forslag til saker årsmøte allidrett.pdf
Vi gleder oss til å treffe nye, og tidligere kjente barn for lek der vi skal bli kjent med aktiviteter som: ballek, dans, bevegelse, hundekjøring, ski, innebandy, orientering, klatring, sykling og mere.
Informasjon om aktivitetsplan, registrering til aktiviteter og kontaktpersoner publiseres på hjemmeside: https://www.melhusallidrett.no/
Allidrett samarbeider med alle særidretter i Melhus IL, og ved aktiviteter i regi av disse er det den enkelte særidrett som organiserer og gjennomfører aktivitet. Aktivitetsledere tilknyttet allidrett følger da som trygghetspersoner og bistand.
Oppstart
1. klasse (2015) onsdag 25.08 kl 17:30
2. klasse (2014) mandag 06.09 kl 17:00
Etter oppstart med oversikt over antall deltakende barn, vil vi vurdere å dele hvert årskull i 2 grupper for å sikre god gjennomføring pr uke. Vi benytter Hoopit for administrasjon av medlemmer, og registrering av aktiviteter. Foreldre registrerer der sine barn til aktivitet og tid fra gang til gang slik at vi sikrer god oversikt med fordeling av barn pr gruppe.
Gjennomføring etter inndeling
1. klasse(2015) vil etter vurdert antall fra oppstart deles i 2 grupper hver onsdag etter:
2. klasse(2014) vil etter vurdert antall fra oppstart deles i 2 grupper hver mandag etter:
Ved aktiviteter som gjennomføres utenfor gymsal i Høyeggen, og der vi har god kapasitet på aktivitetsledere, vil gruppene innenfor hvert årskull slås sammen. Endringer og informasjon om dette vil følge invitasjon til aktivitet i hoopit.
Invitasjonslenke til Hoopit for 1 klasse: https://admin.hoopit.io/manage-membership/1-klasse-2015-658562
Invitasjonslenke til Hoopit for 2 klasse: https://admin.hoopit.io/manage-membership/1-klasse-2014-476020
Aktivitetsledere
1. klasse(2015)
2. klasse(2014)
Styret innkaller herved til årsmøte i Melhus Idrettslag.
Årsmøtet avholdes 9.mars klokken 19:00 i 1.etg i klubbhuset i Gruva.
Saker som et medlem ønsker behandlet på årsmøtet, må sendes styret senest 5.mars 2021 til lasseborgersen@gmail.com Det ønskes at vedlagte mal brukes som du finner nederst i innlegget.
Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke (2.mars 2021) før årsmøtet på www.melhusil.no og lenke via våre Facebook-sider.
Verv | Valgt | Valgt for periode | Telefon | På valg |
Aktivitetsleder 1. trinn (velges for 1 år av gangen) |
| 2021-2022 |
| 2022 |
Aktivitetsleder 2. trinn (velges for 1 år av gangen) |
| 2021-2022 |
| 2022 |
Aktivitetsleder 3. trinn (velges for 1 år av gangen) |
| 2021-2022 |
| 2022 |
For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Melhus Idrettslag i minst én måned, fylle minst 15 år i det kalenderåret årsmøtet avholdes, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Melhus Idrettslag. Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.
Årsmøtet i Melhus Idrettslag allidrett blir med forbehold om koronasituasjonen avholdt fysisk, og kan bli endret til digitalt. I så fall blir årsmøtet avholdt i Microsoft Teams, og vil bli varslet i god tid med ny innkalling til samme tidspunkt. Se lenke for informasjon om digitale årsmøter som Melhus Idrettslag følger: https://www.idrettsforbundet.no/tema/koronavirus/digitale-arsmoter/
For mer informasjon om årsmøte samt regler om stemmerett, valgbarhet, forslagsrett mv., se Melhus Idrettslags lov. Ved spørsmål som gjelder årsmøtet, kan leder i Melhus IL allidrett, Lasse Børgersen, kontaktes på telefon 41626581 eller e-post lasseborgersen@gmail.com
Velkommen til årsmøte
Med vennlig hilsen
Styret i Melhus allidrett
Forslag til sak:
Forslag til sak til Årsmøte.docx
Aktiviteter gjennomføres primært hver mandag, og ved eksterne aktiviteter kan dag og tidspunkt bli flyttet.
Foreldre må registrere foresatte og barn etter trinn ved bruk av gruppelenke:
Vi er avhengige av at foreldre kan bidra for gjennomføring av aktiviteter, oppmøte/nøkkelansvarlig, smittevernansvarlig. De som kan delta på dette pr trinn, melder seg til leder innen fredag 16. oktober
]]>https://www.melhusil.no/blog/post/157203/informasjon-fra-styret?ispage=true
]]>Alle gymsaler, haller og anlegg stenges inntil videre
Vi vil komme tilbake med ny informasjon når det blir endringer
Norges Idrettsforbund:
Informasjon om Korona:
fhi.no/sv/smittsomme-sykdommer/corona
Spond vil bli benyttet for organisering og påmelding til aktiviteter for allidrett for 1-klasse.
Det var gledelig at så mange barn møtte onsdag 23. okt, og med bakgrunn i dette organiseres allidrett for 1 klasse i to grupper. Gruppe 1 har treningstid kl 17:00-18:00 og gruppe 2 kl 18:00-19:00
Ved invitasjon til aktiviteter i Spond, er det fint at dere registrerer barna for det tidspunkt som passer, slik at vi får oversikt over hvor mange som møter. Det vil være begrensning for antall deltakere pr tidspunkt, slik at vi får en jevn fordeling.
Lenke for allidrettgruppe i Spond er: https://group.spond.com/JXLCR
Her kan du lese om innhold, og personvern for Spond: https://spond.com/welcome
Melhus IL - allidrett og ski med skileik gruppen er sammen enige om å kombinere aktivitet for 2 og 3 klasse. Dette ser vi som et positivt samarbeid for å sammen tilpasse et egnet tilbud med allsidig aktivitet gjennom skoleåret for 2 og 3 klasse.
Tilbudet arrangeres i gymsal ved Høyeggen mandag hver uke kl 17:30-18:30
Allidrett for 1 klasse arrangeres etter aktivitetsplan, og primært ved Høyeggen onsdag hver uke kl 17:00-18:00. Størrelse på gruppe, og behov for å dele i 2 grupper vurderes fortløpende. Fra tidligere ser man stor verdi for 1 klasse med et eget tilbud for å skape trygghet, og ha et tilbud hvor alle kan oppleve glede og mestring uavhengig av utvikling og erfaring. Det vil være aktivitetsledere for 1 klasse som følger de gjennom aktiviteter i egen regi eller i samarbeid med eksterne eller Melhus IL.
Melhus IL - skileik har oppstart med orienteringsmøte mandag 21.oktober ved Høyeggen. Her vil vi sammen orientere ytterligere og svare på spørsmål.
https://www.melhusski.no/profile/1100376235/melhus-il---ski-
Velkommen
Ekstraordinært årsmøte for allidrett i 1 og 2 trinn
Agenda
Vi ønsker foreldre/foresatte til barn fra 1. trinn ved Høyeggen og Gimse barneskoler velkommen til årsmøte for allidrett sesongen 2018/2019. Møtet blir i 2. etasje på klubbhuset til Melhus idrettslag i Gruva mandag 18.mars kl 21:00.
Ved oppstart av ny gruppe for årets førsteklassinger ble det valgt styre med leder, styremedlem og økonomiansvarlig. For årsmøte er det anledning å velge om styret skal sitte ut perioden.
På allidrett får barna prøve varierte aktiviteter og idretter. For 2018/2019 har vi endret fra foreldredrevet til at styret og aktivitetsledere har koordinert aktivitetene.
Allidrett gjennomfører ekstraordinært årsmøte august 2019 for valg av nytt styre i forbindelse med oppstart ev nytt parti fra 1. trinn.
Agenda:
Ved spørsmål, ta kontakt med Lasse Børgersen, tlf 41626581/ mail: lasseborgersen@gmail.com
Du kan også besøke nettsiden til Melhus IL-allidrett på http://www.melhusallidrett.no
]]>